Favorit poddarna

 
Jag älskar att sitta och lyssna på poddar när jag arbetar, innan lyssnade jag nästan 6 timmar per dag men senaste tiden kan jag inte sitta och koncentrera mig på podd eller musik för det är så mycket runt om mig och snackar hellre samtidigt som jag jobbar. Innan var jag mer för mig själv i ett hörn liksom, nu är jag mer med i gänget kan man säga. 
 
Men jag har ändå ett par stycken favorit poddar som jag bara älskar och vill dela med mig utav till er om ni inte redan hört dem borde ni göra det. 
 
Wahlgren & Wistam är en podd om Pernilla Wahlgren och Sofia Wistam, dem snackar om vad dem gjort under veckan, busringer och annat roligt. Mycket trevligt!
 
Mathilda och Andrea är en podd om två bloggerskor och youtuber som snackar om allt möjligt, men hade en serie som heter "var femte kvinna" som handlar om våldtäckter osv, sjukt intressant verkligen.
 
Skäringer & Mannheimer handlar om två skådespelerskor som har riktigt roliga samtal, skrattar så ofta om vad för random saker dem säger haha. 
 
Spöktimmen trodde jag skulle alltid vara en timme långt avsnitt, dock så är inte så fallet tråkigt nog men podden handlar precis som den låter om andar, spöken osv. Men även andra saker som vad som finns i havets botten, sekter osv. Läskig men riktigt bra podd!
 
Svenska mordhistorier är också precis som det låter, sebastian krans berättar om olika händelser som har hänt i sverige. Det är sjukt ledsamt men intressant, fråga mig inte varför. 
 
On fleek med celina och styleelin är en podd om skönhet och bakom kulisserna hur det egentligen är, celina är nagelterapeft och elin är frisör. Älskar hur dem berättar om sina kunder, tips och annat inom skönhet!
 
Alla våra ligg är en podd om sex för oss som är intresserade eller bara vill ha ett härligt skratt, för tro mig man skrattar så mycket. Tycker det är roligt när deras gäster pratar om annorlunda grejer och inte vanliga vanilj liksom. 
 
Mordpodden är liknande som svenska mordhistorier men mer som en berättelse, som en saga fast verkliga historier. Älskar att dem går in och tar "paus" i berättelsen för att diskutera och svara på lite frågor. Detta var min första podd jag lyssnade på, minns det som igår haha.