Lyko gör mig lycklig

Fick ett sms förra veckan att av Lyko att jag fick 30% på ett helt köp, blev helt överlycklig när jag stod på jobbet och läste smset. Hade gått och drygat ut med att beställa ny hårfärg för jag inte kunde bestämma mig vilken av dem jag skulle ta, stod mellan den jag brukar och en lite ljusare. Men när jag fick smset bestämde jag mig direkt att jag skulle beställa båda, minst iaf. 
 
Och så blev det, det blev inte bara en färg, utan fyra. HAHA, typiskt mig i ett nötskal. Men de andra två är faktiskt bara färgbomber, men ändå. Färg som färg ;) Det blev även schampoo & balsam paket då det är billigare än på maxi och en ny foundation. Allt detta fick jag för 301kr ink frakt, HUR BILLIGT? Super billigt, älskar lyko. Företaget gör mig verkligen lycklig, dem tycker om mig så mycket att jag till och med har en personlig rabattkod på 10% som endast är till för mig ;) hihi.
 
 
500 - barnängen - cerise - directions - directions cerise - directions flamingo pink - flamingo pink - foundation - färgbomb - hårfärg - lyko.se - miyo - nutri color