snowing is awesome

För ungefär en timme sedan började dem tråkiga regndropparna förvandlas till snö, kanske för denna gången att stanna här en stund istället för att ge sig av lika fort. Jag tycker det är himla mysigt med snö, även om det är kallt och man blir blöt så gör det inte så mycket då synen njuter. Allting blir så mycket ljusare och det känns lagom att snön kom nu istället för i söndags när jag bytte däck på min bil, tur jag kunde gå utan jacka då. Tack, för det vädret. 
 
Hoppas snön ligger kvar nu för tycker det lyser upp mer och för alla barn i närheten, speciellt min lilla syster att få njuta av sina vintersaker. 
 
 
2
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Fina bilder! Själv hatar jag snö och kyla, men hellre snö än blandat skitväder, hah.

Svar: Haha ja, fast nu är det snöblask :/
yohanna freakin' svensson ♥

ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Åh tacl annika : )
yohanna freakin' svensson ♥