Att åka skriskor

Jag är inget fan av skriskor men det var ett par dagar i december det faktiskt var minusgrader och det gick att åka skriskor vid hockeybanan eller vad det nu kallas. Följde med min bror, syster och mamma för att titta när min bror och syster åkte. Det är inte lätt alltså, minns själv när jag åkte mycket skriskor i mina unga dagar och jag ramlade näst intill hela tiden. Skulle nog inte våga stå på ett par idag då jag säkert hade fått ha en kudde på rumpan, haha. Min balans har ju varit dessutom i bättre form än vad den är just nu men det är ganska mysigt att åka skriskor iallafall. 
 
Sista bilden är bara för rolig, isabella håller på att ramla och jag lyckades få ett rätt roligt kort på henne : )
 
 
5
corneliaeriksson.blogg.se

Åh, så roligt det ser ut! Älskar att åka skridskor.

VERONICA - fashion blog

Du är ju extremt duktig på att fota! :) SÅ fina bilder! Och så mysigt att åka :) Ha en fin kväll!

Svar: nämen tack så himla mycket, vad glad jag blir. Åh detsamma :D
yohanna freakin' svensson ♥

MATILDA

fina bilder :)

Svar: Tack :)
yohanna freakin' svensson ♥

elin

Hade du inte skrivit att hon trilla, så hade jag trott att hon åkte konståkning, hahaha! :D

Svar: Haha awesome :D
yohanna freakin' svensson ♥

Julia Müller-Sandvik

Skridskor är verkligen det läskigaste jag vet!! >.< Måste testa någon gång, face my fears och så vidare!

Svar: Haha ja det är lite läskigt när man inte kan hålla balansen annars är det mysigt :D
yohanna freakin' svensson ♥