The sims 3

Finns det inget kul på tvn ikväll eller något att göra tänker jag spendera min lördags kväll med att spela sims 3. Jag har ju alla sims 3 och min sim vill ta alla examerna på Universitet och även få alla färdigheter vilken jag har att göra. Dock saknar jag lite de där affärs livet som finns i sims 2 när man kan ha en egen affär och sälja vad man vill i. Men ska tydligen komma något liknande till sims 4 och vill ha det. Längtar tills jag får spela det, yay! 

Har jag några simsnördar som läsare? Jag älskar sims : ) 



2
ida foto. ♛

ÅHH JAAAA SIMS ÄR MITT LIV OMG!!! världens bästa <333

Svar: Hahah vad kul :D
yohanna freakin' svensson ♥

sandra

Simsnörd här :).

Dock så har jag fått gömma undan spelet ett tag fram över, behöver fokusera på studierna, man fastnar ju så lätt i sims x)

Svar: Haha aww! Jag är mest fast ett par gånger sen tröttna jag för att jag inte har ngt att göra osv :( men längtar tills 1 april då nya axpasionpacket kmr till sims 4 :D
yohanna freakin' svensson ♥