personligalmanacka.se

Någon av er som har en personligalmanacka? Jag bara älskar dem, det gör livet roligare med något man själv valt att designa utseendet både ute och inne i almanackan. Jag beställer en varje år från personligalmanacka.se och jag väljer alltid samma modell, vilket är den stora liggandes som har storlek 210x142mm. Den kostar 325kr och är lagom stor, gillar även att den är liggandes. 
 
Väl inne när man ska designa en egen almanacka så finns det massor med färdiga motiv att välja som framsida och baksida, men annars kan man göra som jag och ta en egen bild och ladda upp. Jag tycker faktiskt det blir finare och roligare då, även färger kan man välja mellan. Inne i min personligalmanacka har jag valt så mycket rosa det bara går för som de flesta vet bara älskar jag färgen rosa. 
 
Man kan göra hur mycket som helst, jag har tex. valt att dem ska lägga in alla "högtider" så som fettisdagen, när man får sätta på dubbdäck, när det är midsommar m.m. Jag har inte så bra koll på datum förutom julafton, nyårsafton och alla hjärtans dag. Typ de enda datumen jag kan utantill ;) Så därför är det perfekt att ha sånt i almanackan utan att behöva ta reda på alla datum och sådant själv. 
 
Vill ni också ha en personligalmanacka? Ta och kika in på deras hemsida personligalmanacka.se och beställ redan idag, beställningen är både rolig att utföra och det tar bara ett par dagar så har du den i brevlådan. 
 
Fler saker man kan beställa på personligalmanacka.se är:
Almanacka, skrivbok, väggalmanacka och tillbehör såsom: snyggt skinnfodral, presentkort, penna i snygga färger, gissa vilken färg jag har? ;) rosa såklart!
 
Här är min personligalmanacka : )
 
2
Agnes

Jag har också en. Det blir roligare att ha mycket att göra om man har en fin kalender, höhöhö :D

Svar: Håller helt med dig! :)
yohanna freakin' svensson ♥

ɑ n n i k ɑ

Har alltid velat ha en personligalmanacka :)

Svar: Dem är bra :D köp dem kostar inte så mycket :) tänk på att jag har den dyraste :) du kan själv gå in redan nu och göra en almanacka så som du vill ha dem men du måste inte beställa, mest för att se hir mkt den skulle kosta osv :)
yohanna freakin' svensson ♥