inget internet + jobb

Ahusch ja, gud vad jag bloggar dåligt. Och gjort en väldigt lång tid, mycket är för att jag jobbar varje dag. Och när jag kommer hem har jag ingenting att blogga om eller tagit nya bilder. Var i Växjö i lördags och shoppade med min bror, åkte även till papi för lite födelsedagsfirande. Sedan åkte jag på bilträff och kom hem väldigt sent in mot natten, helt klart en mysig dag. 
 
Jobbar förövrigt 06.20-14.50 denna veckan så har ingen tid eller något internet för tillfälligt hemma heller. Måste mobilblogga och vill inte slösa allt för mycket på mitt internet då jag redqn har fått fylla på det denna månaden en extra gång utöver det jag redan har. 
 
Saknar er alla mina söta läsare och saknar att komma in på bloggen fylld med nya kommentarer att läsa igenom och svara på. Så tycker ni kan kommentera vad ni vill läsa om, kanske bloggtips? Fototips? Designtips? Favoritplagget eller något. Vad som helst, kommentera med massor med ideér så ska jag fixa inlägg åt er :) puss!
 
Bjuder på en bild från arkiv, kanske inte den snyggaste men den får duga :D
 
1
Avkodat

Förstår dig, att bara komma hem och slänga sig i sängen :3