Ändras på en liten sekund

Imorse mådde jag inte jätte bra, var alltså inte sjuk fast egentligen är jag lite sjuk men jag var mer ledsen. Så kände bara att jag egentligen ville vara hemma, men så fort jag träffade frida och kom till skolan så gick de över. Jag blev mycket gladare och jag mår bättre nu.
 
Just nu har jag historia lektion och där har vi fördjupning, jag valde att fördjupa mig mer i vikingatiden vilken jag tycker faktiskt kan vara ganska intressant. Känns inte direkt som ett svårt arbete och då blir det lättare för mig att vilja jobba med det. Tycker det kan vara ganska intressant att faktiskt få läsa och skriva om hur det egentligen var under den tiden, man tror ju bara att dem rövar bort andra och har horn på sina hjälmar (hehe) men det är ju faktiskt inte helt sant. 
 
Nu ska jag börja skriva mitt arbete så vi hörs senare, skönt att det är fredag idag. Ska bli lite bättre på att blogga, jag lovar. Har inte heller några "nya" bilder mer än från instagram så ni får en till instagram bild. 
 
För att få se flera uppdateringar, eller bättre uppdatering så följ mig på instagram. Jag heter PUFFEEN där så det är enkelt att hitta mig, puss!
 
 
2
Moah Svantemark

Fin blogg! Kolla gärna in min nya och säg vad du tycker - skulle betyda mycket! Tack :)

Svar: tack, me jag gillar inte spammkommentarer. Hur många har du egentligen lagt denna tråkiga kommentar ? märks att du är en sådan som bara söker besökare och inte läser andras inlägg.
yohanna freakin' svensson ♥

elin

fin bild! :)

Svar: Tack ;)
yohanna freakin' svensson ♥