Bröllop på schemat igår

Igår fick jag den stora äran att vara fotograf till Elina och Robins porträttfotografering innan deras bröllop. Det var min första, allra först bröllopsfotografering och jag var duktigt nervös. Tappade ideérna i huvudet men med tur i nödan var min kusin Jennifer med och kom med tips på hur dem skulle stå och så vidare. 
 
Jag tycker fotograferingen gick i för övrigt väldigt bra, en del bilder jag inte blev lika nöjd över men har valt ut 27 bilder jag så hemskt gärna vill visa er från gårdagen. Jag är otroligt nöjd med dessa 27 bilder, och är stolt över att det är mitt första bröllop. Att jag äntligen fick ett större ansvar att fotografera, ett lite med pressfotografering. Något som inte direkt går att fotografera om och så vidare. Tycker det räckte nog första gången att endast ta porträttfotograferingen och inte vara med hela dagen, nu har jag testat på det och vill verkligen utveckla mig mera inom bröllopsfotografering. 
 
 
4
Isabelle

Underbara bilder!

Svar: tack :)
yohanna freakin' svensson ♥

Isabelle

Sv: Tack! Det är en lupin

Svar: okej, då ska jag be min mamma köpa sånt :D
yohanna freakin' svensson ♥

Sanne

Vilka fina bilder....kan man kopiera dem till ett eget album?

Raghda Harahsheh

härliga foton! :D