VS body mist

Fick hem ett paket från nordicfeel.se förra veckan som jag har helt glömt bort att visa, dels för att det har varit mörkt när jag kommit hem och då blir det inga fina bilder och dels för att jag fotograferade dem i lördags i stället och nu kom jag på att jag borde lägga över dem på datorn så jag kunde visa er dem! Det är faktiskt mina två första från VS, jag beställde Vanilla Lace och Pure Seduction. JAG ÄLSKAR DOFTERNA, DEM ÄR SÅ UNDERBART GODA. Dem kostar endast 119kr stycken och det är fri frakt, dessutom tar det bara 1-2 dagar innan paketet hamnar i din brevlåda. Eller i mitt fall, på maxi :D Jätte billigt tycker jag och att det är gratis frakt gör det att man blir ännu mer sugen på att beställa. Jag vill egentligen ha ALLA dofter, handkrämer, body lotion och vad man nu kan ha. Hur fett hade det inte varit om man hade varenda stuff från deras? Tänk ännu mera att jobba med att tillverka deras produkter osv, hade varit i himmelriket. Vill ha allting från Victoria  Secret hihi. Jag kommer absolut att beställa från nordicfeel.se flera gånger, måste ha allt! :D

Har ni några body mist från VS? Isåfall vilka och har ni någon absoluta favorit så tipsa om det! :D
 
 
 
 
3
Emma Broberg

Åhh dom bästa dofterna!

Svar: i knooow! :D
yohanna freakin' svensson ♥

Carolina - Stall Assla

Jag får nöja mig med att lukta på andras ;)

Svar: Awie :)
yohanna freakin' svensson ♥

Denise

Älskar deras body mist :D