orange is the new black

Har ni sett serien Orange Is The New Black ? Jag började se den igår för den fanns på netflix och tänkte, aa vafan ger den en chans för jag var uttråkad. OCH GISSA VAD? Jag har inte kunnat sluta kolla, somnade dock igår så fick ju glo om de avsnittet. Men imorse när jag vaknade så satte jag igång det och har kollat non stop idag förutom när jag har hämtat något t.ex. frukost, och när jag dammsög och torkade golvet i hela huset, när jag åt och när jag duschade.
 
Annars har jag suttit fastklistrad och även nu kan jag inte sluta kolla. Fast jag ska sluta kolla, för jag måste göra mig i ordning. Har även sytt 6 stycken leggins som har varit sönder, leggins går ju sönder hur lätt som helst. Och sen ska jag hem till en polare och vet inte när han kommer men vill gärna se ett program som går på mtv nu vid 10 över 6, så hehe. Fullt upp helt enkelt kanske man kan säga, hih. Vi hörs imorgon, har inte tid att sitta här och dega ;) 
 
Ni borde verkligen se serien, den är grymt bra! Älskar den verkligen redan, den är som gjord för mig. Har aldrig varit såhär fast klistrad vid en serier innan, så den är värd att se. 
 
7
LORISSA LOVEBOMB

Tack för serietipset :D

Sv: Ja, det var smarrigt :)

♫♪ sandra - en musikblogg

den serien är så bra!

Svar: I know längtar till säsong 2 :D
yohanna freakin' svensson ♥

ADARAS Blogazine

Oh tack för tipset :D

Svar: Varsegod sweeti :D
yohanna freakin' svensson ♥

N E L L I E

SV: jaa han är så dödsnygg!!

Svar: Jaa! :D
yohanna freakin' svensson ♥

dite

åh har inte sett den där serien ännu, men kanske ska se den nu :D

Svar: Den är skit bra :D längtar som fan till säsong 2 :D
yohanna freakin' svensson ♥

Beccys 2.0

Har du en awesome blogg?:) Var då med i helgens blogg :D

http://beccys.com/2014/february/bli-helgens-blogg.html#comment

Svar: behöver inte vara med på en "dagens blogg" på en blogg som knappt har några besökare :) tjänar ingenting på det när jag själv har över 1000 besökare om dagen. Dessutom tycker jag itne om folk som spammar bloggars kommentarsfält med exakt samma text till alla. Lär dig skaffa läsare istället genom att läsa inläggen på bloggarna och kommentera seriöst.
yohanna freakin' svensson ♥

Alma

Älskar serien!! Fast det bästa är när piper dödar jesushoran! :D

Svar: Haha jaaa!! :D
yohanna freakin' svensson ♥