Före och efter

Jag satt och kollade på bilden.. och visste inte om jag skulle redigera den eller inte i färgerna.. men sen pillade jag med mitt super snabba redigerings grej så nu kan jag inte bestämma mig vilken som är bäst.. HALLÅ ni mina älskade läsare, vilken rekommenderar ni?:D
 
 
 
7
J

sv.
tack! =)

Svar: varsegodis :D
Yohanna Svensson

Magda - Fotografi

sv: Åh men tack så mycket!

Svar: ihih absolut lugnt :D Hur är läget med dig?
Yohanna Svensson

Anita

Gillar bilderna :D

Svar: åh, tack så mkt :D jag blir så glad när folk gillar mina bilder! :D
Yohanna Svensson

Linnéa Alpsten

Jättefint! :D

Svar: tycker du? :D vad glad jag blir! :D
yohanna freakin' svensson ♥

anna

Hej kan du visa hur man gör sån redigering om den nu är så snabb och lätt?

Caroline Lundberg

Jag tycker Före-bilder :)
Fin bild!

Svar: okej :D tack så mkt, läget med dig?
yohanna freakin' svensson ♥

my

Snyggt :)

Svar: tack :D:D:D:DD: sötis duuuu <3
yohanna freakin' svensson ♥