Min tredje kund

Igår var jag i karlskrona och fotograferade en jätte trevlig tjej som heter Anna, vi plåtade lite ute i skogen, lite hemma hos henne och så. Det var riktigt roligt, skulle gärna göra om det flera gånger. 
 
 
 
 
 
 
 
6
Matilda

1a bilden var verkligen jättefin! Men det var ju alla :)

Svar: awåh tack sötis!
yohanna freakin' svensson ♥

Linn Strömberg

Vad fin hon är! :D
Du hade frågat en fråga på min blogg och det kommer upp ett inlägg vid 20:00 om det :)

Svar: jasså okej :D
yohanna freakin' svensson ♥

aina [fotoblogg]

Fina bilder! :)

Svar: tack så mkt, vad glad jag blir! :D
yohanna freakin' svensson ♥

Jasmine

Vilken vacker kvinna!
Bilderna blev riktigt bra, var stolt över dem.
Kram

Svar: haha aawåh tack, jag har typ 200 bilder till med henne men dem bilderna får jag inte lägga ut tyvärr. :D jag är stolt!
yohanna freakin' svensson ♥

amanda johansson

sv; åh tusen tack!!

Svar: varsegod :D
yohanna freakin' svensson ♥

Anita

Snygga bilder :D

Svar: tack :)
yohanna freakin' svensson ♥