TÄÄÄÄÄÄVLING!

WIIIHUUUU! nu kommer den fetaste tävlingen nåååååågonsin på min blogg!!!! Ni minns min personliga almanacka jag fick i tisdags? NU ÄR DET ERAN CHANS ATT VINNA EN? Sugen på en liknande min eller kanske någon annan? DU bestämmer helt själv. Tävlingen avslutas den 25 november, alltså om en vecka (nästa söndag) så passa på nu! Man vinner en valfristolek föresten ;)
 

TÄVLINGSREGLER FÖR ATT HA EN CHANS ATT VINNA!
1. Gilla PersonligAlmanacka på facebook här!
2. Gilla min blogg på facebook här!
3. Kommentera att du är med och tävlingar i detta inlägg!
4. HÅLL TUMMARNA ATT DET ÄR JUST DU SOM VINNER!
 
extra chans att vinna:
Skriv ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar på min blogg och du ska länka min blogg i det inlägget. Sen länkar du inlägget i kommentaren som du anmäler dig i :)PUSS
 
 
 
 
 
14
Cassandra

Jag är med!:) {skriver ett inlägg på min blogg senare när jag har en dator} :D<3

jennifer lindh

jag är med i din lilla tävling heheheheh

Maddeliiito

Gillat båda sidorna :D

Jeanniie

Hej!
Jag är jättegärna med och tävlar. Har även lämnat ett inlägg i min blogg att jag tävlar hos dig idag :) Kika in vet jag.
http://www.nattstad.se/jeanniie?id=5152258

Tjingeling!!
/Jeanniie

Jenna

thihihihi JAG är med!! :D<3

felicia falkestad

jag är med o tävlar och har gillat allt som man skulle + länkat din blogg och sagt att du har en tävling :D !

Maja

Im in baby ;* <3

Sauwraa

Jag är med! :D
Har gillat PersonligAlmanacka och din blogg på Facebook! :) Heter Sara Ström där om du vill titta. (y)

Här är länken till inlägget jag gjort på min blogg om tävlingen ---> http://saraparaa.blogg.se/2012/november/ar-med-och-tavlar.html#comment

Min mail är --> horruhiphophotmail.com

Puss

Ida

Hej, jag är med :)

Gillar båda sidorna på FB - Idaa Vinterstorm.

Har tipsat i min blogg ; http://vintersaga.blogg.se/2012/november/almanacka.html

Kim

Är med o tävlar :)

Emily le

Jag vill gärna vara med i denna tävlingen! :D
Jag har gillat deras sida på FB :)
Sen har jag såklart gillat din sida på FB!! ♥
Jag har ingen blogg tyvär :/
Må den bästa vinna! ^^
Håller tummarna för alla! :D

Denisa

Jag är med! :D<3

Frida

Jag är med och har gillat, har ingen aning om vad jag ska ge till mamma i julklapp så dehär voreperfekt

Nathalie Mattsson

Jag är med och tävlar, har gillat båda sidorna ;D