tjäna pengar på bloggen

Jag får fortfarande massa kommentarer om hur man tjänar pengar på bloggen och ifall det verkligen fungerar. Många undrar också ifall man måste ha massvis av besökare och kommentarer. Men det är självklart inte så. Det finns många sidor som man behöver viss antal läsare om dagen/veckan för att få pengar in på sitt konto. Men denna sidan jag tänker tipsa behöver man ingenting sånt.

En sida som heter AD settings som är en sjukt enkel sida, den är även på svenska vilket är mycket bra. Det är busenkelt att tjäna ihop sig en liten slant! Det tar ca en minut att komma igång och allt man behöver göra är att lägga inen "reklamskylt" på sin blogg. När folk klickar på din reklamskylt och också blir medlemmar på AD settings, så tjänar du pengar! Hela 40 kr per ny användare! 

Sen kan du även lägga ut andra "reklamkyltar" och tjäna pengar på dem också.

Då kan du be alla dina underbara vänner som har bloggar och andra som läser sin blogg att klicka och också börja använda AD settings! DU kommer tjäna pengar snabbt och enkelt! Till exempel, nu när ni klickar på bilden här nedanför och blir medlemmar så kommer jag att tjäna pengar och även du får en start bonus på 200 kr. Eneklt va!?

Så både du och jag tjänar på att du klickar på länken och blir medlem, jag tjänar 40 kr. Du tjänar 200kr!

Det är den absoluta bästa sidan att tjäna pengar på om man inte har flera tusen läsare per dag!

Klicka på bilden här under och börja redan nu!
1
~ L I N N ~

Har redan plusikassan & hört att adsettings lurar en på pengar så hehe :)