TÄVLING Harbutik.se

I samarbete med harbutik.se så har jag en tävling där man kan vinna ett presentkort från deras sida där du som läsare har chans att vinna. Man kan köpa ganska mycket till håret på harbutik.se som t.ex löshår, fjädrar i håret, zebra platt tång och sådant azum heter. Och vet ni vad det bästa är? Det är sjukt billiga grejer där, även om allt är i bra kvalité och äkta hår. Som t.ex deras äkta hår kostar ENDAST 780 KRONOR!!!! Så är ni sugna på löshår kan ni ju köpa det från deras hemsida med presentkortet om ni vinner och det ända ni behöver betala själva är 300 kronor typ. Skit billigt ju. Så va med och tävla nu!

Tävlingen skulle egentligen kommit upp i morse men fick bli nu. 
 
 
1. Gilla harbutik.se på facebook, genom att klicka HÄR!
2. Gilla min blogg på facebook, genom att klicka HÄR!
3. Kommentera att du är med och tävlar!
 
+ poäng för att vinna!
Skriv på facebook eller din blogg (om du har någon) att du tävlar på min blogg och länka den i kommentaren. 
Följ mig på bloglovin. 
53
Cassandra

Jag är med dåååå:)

Linnéa Olsson

Jag är med!

Matilda Olsson feffes kompis:D

Woooho första gången jag tävlar på din blogg, känner.mig busig haha :3
Jag behöver en plattång som inte sliter av hela mitt hår haha..:(

Elin Hyberneth

jag är med! :)

emma

Har gillat :)
följer dig på bloglovin och länkat din blogg på facebook.
Och är med och tävlar! :)
Hoppas jag vinner!

Ella

Jag är med och tävlar! :)

Matilda Linehag

Jag är klar och är med och tävlar!! :D

Sonja

Klar :)

Alexander

Jag är med

Anonym

Jag e med

emil

jag vill vinna detta i julklapp till min flickvän.

pernilla

ooh, vad spännande! detta vill man ju inte missa

frida

JAG HAR GILLAT OCH ÄR MED OCH TÄVLAR :D

malle

självklart är jag med! vad trevligt

jimmy

JAG ÄR MED

mathilda wårhag

jag är med & tävlar! :D

hormenn1

im in!

Kiiiiiwwwiiiiiieee

jag är med :3

Jennie Koskela :*

Im in ;)

Alice Dahlström

jag är med! :D

bexollila

sötnos jag är så med jag dör ! jag behöver verkligen en ny plattång min började brinna så ja e ganska körd kan endast platta håret när ja springer förbi min kompis innan skolan på morgonen :( jag har gillat på fb med namnet rebecka linnea börjesson ollila och nu håller jag tummarna för fullt !

Ellinore

jag är med och tävlar :D

Emma!! :D

yohanna, jag e med!;)

Iza Hoffmann

Jag är med och tävlar! Har gillat allt och följer, allt det man ska göra! Länkade även din bloggtävling på min facebook här hittar du länken! --> http://www.facebook.com/iisahoffmann

Lina Strand

Jag är med i tävlingen med hårbutiken! ;) skit bra tävling.

Johanna Falk

är med !

Malehn

Klart hjärtat!! :D <3

lovisa

jag är med och tävla :D

Anonym

I'm in ! :D

Heil Hitlaah

Sieg heil mein Führer

big chauwclate dady D

give me some of that black sweet sweet suger!

Anonym

jag är med och tävlar

nezzer

Jag är med LOL

Anonym

Jag är med

Camilla

Jag är med! :)

kim

jag är med och tävlar, vad roligt :D

annalena svensson

Jag vill vinna till mitt barnbarn

julia

jag är med hihi

david zetterström

lätt att ja är med

evelina

gillat osv

viktoria

med

annika

gillat!

sonja

jag vill vara med :D

jaaaakoob

gött, jag är med!!

linda hausenkamph

Jag har gillat båda sidorna nu gött :D

karolina

Jag har gillat, vinner jag inte blir jag sur :(

Linn Gustavsson

Gillat, gillat & kommenterat! ;) ska även dela! :)

Martina Traneskog

Jag är med och tävlar om presentkort på 500kr

sofi grundesjö

jag är med och tävlar!

Emilia

Jag är med och tävlar :) Gillat båda sidor!

sandra johansson

Jag vill vara med, har gillat båda sidorna och delat

jennifer lindh

jag är med i tävlingen :D

lovisa lundbeck

Jag är med :)