Vill du bli veckans blogg?

15
janina

Jag är med! Har precis skaffat mig en ny blogg och måste få fler människor att få upp ögonen för saker och ting. Det är okej att leva med en sjukdom! Kram

elin

jag är med :)

Angelika

Vi är med! :D

Linnea

Jag är med! :)

Skulle gärna vilja har lite mera läsare, för då blir de roligare att blogga :)

Kram!

Iza Hoffmann

Jag är jätte gärna med, själv så vill jag gärna komma upp ett snepp i bloggvärlden och ha chansen att få lite fler läsare! Hade varit jätte kul att få en del av dina underbara läsare. Och såklart hoppas jag att jag vinner. Tack på förhand

johanna & moa

vi är med :)

vi vill gärna vinna för att innan hade vi ca 200 unika besökare varje dag men nu så har vi haft en hackers inne på bloggen så nu har vi mycket mycket mindre unika besökare så om vi vinner så kan vi höja upp den igen. :)

Pauline Wågström

Pauline, www.aboutpolly.devote.se

Jag borde vinna veckans blogg för att jag vill sprida kunskap om mina funktionshinder (som inte många förstår sig på) Dessutom är min blogg så bra och jag är bäst ;)

// Polly

isabella♥

Jag är jätte gärna med! Och jag skulle gärna vilja bli din veckans blogg för att jag vill såklart ha mer läsare, det är kul att få inspirera andra, dela med sig av mitt liv till flera och att andra får ta del av min blogg och genom min blogg hitta andra bloggar osv ja du förstår? Och jag älskar att vara med i tävlingar tex nu som din veckans blogg och älskar att vinna. Jag skulle bli jätte glad om jag vann. Har en tuff tid i mitt liv just nu angående familj, och skulle få ett leende på läpparna om jag just vann en veckans blogg. :D Kramar!

Valentina - vardag, foton och mer

Åh jag vill hemskt gärna vinna!!

Bl. a för att jag älskar att blogg och har gjort det sen ca två år sen! Självklart vill jag ha fler läsare, och kommer säkert få det om jag vinner på din grymma blogg! :D <3

Julia

Jag är med! :)

Lynda

jag är med för att som de flesta sa, det skulle va fett kul att få fler läsare.

Ninna

sv: Tack så mycket, kul att du gillade min design :)

/Ninna

ida

Jag är med! :)

Angelika

Våran motivering som vi glömde:

Vi tycker att vi ska vinna för att vi precis har skaffat våran blogg och behöver hur mycket hjälp som helst för att få den bra. + att vi tycker det skulle vara grymt awsome att vinna en tävling! :D

Ami

Jag är med!



http://www.min-lilla-blogg.bloggplatsen.se



Jag vill vinna för att jag skulle vilja ha fler läsare på min blogg :)