FRÅGESTUND!

FRÅGA MIG VAD SOM HELLST, JAG KOMMER SVARA ÄRLIGT OCH SÅ!
ALLA MED BLOGG SOM SKRIVER FRÅGESTUND FÅR EN LÄNK OCKSÅ!
AVSLUTAS PÅ TORSDAG ELLER FREDAG!
19
valborg

Ska vi ha samlag? Ja [ ] Kanske [ ] Nej [ ]. ska jag skriva det eller jag fattar nt XD?

Anonym

Vilken sexställning gillar du bäst? =)

Mohammed

Hur lång är du? ^^

Sebastian

Vilken linje går du på och vilken skola? Trivs du med det?

Jessika den bästa :D

Är du hungrig? =))

olivia

hur träffades du och johan?



varför började du blogga?



Vart brukar du köpa dina kläder?



Din favorit mat?



Favorit färg?



Gillar du tuppen? ;)



Varför röker du?



Hur många läsare har du? :)



Har du något husdjur?



Hur många syskon har du? :)

A N N A

favorit plagget i garderoben?

det gulligaste en pojkvän gjort för dig?

:)))

Lars<3

hur mycket väger du???????????????????????????

Lindaalicious

Vilken är din favoritaffär? Kan vi inte få se en videoblogg snart, gumman?;D

eliiin

är du tuff? ;D

Negar

Vilken pokemon är din favorit?

Anonym

vem är killen på bilden? (:



varför stavar du med y?

Anonym

tycker du inte det är jobbigt med stora bröst?

Ja har det själv, ibland hatar jag det.

' bellensåklart ;*

ska väl oxå vara duktig och fråga lite grejer :)

haha, kommer inte på ngt så smart? men men.

1. vad har du för smink?

2. vad är de för linje du går på? vad gör man där? och vad kan man bli för någonting efter skolan?

3. favoritplagg ?

4. favorit affär ?

5. favorit färg ?

nu kommer jag inte på mera frågor :D hahaa.

puss! <3

Sanna

Hur skulle du beskriva dig själv?

Vad gillar du för musik? :)

ilona

hur lång är du?

varför började du blogga?

favvo låt för stunden? :D

johanna

Vart bor du? :)

Emma♥

sv:

då får du ställa några i min? ;)

frågorna:

Vad är dina drömmar?

hur gammal är du?

Favorit affär?

Kram Emma!

Julia

vilken är din absoluta favoritartist/band? :)