jag älskar freeeeeedagar så jävla stenhårt!

igår på morgonen fick jag ett sms ett jag hade vunnit en biljett till en föreläsning av LinnerUniversitet på filmstaden i växjö. Det var Red ridning hood galet bra film, rekomenderar verkligen!!!!!!!! så vid kvart i sex gick jag emilia, callo, jessi och mandy (som också hade vunnit en biljett) till bion och vi fick gratis dricka, läsk och en vattenflaska hahah! men det var rätt rulig kväll och ah. filmen var toppen.

Idag på idrotten skulle vi te simhallen och simma, självklart vart jag inte med eftersom jag hatar att bada bland folk. och anledningen till det är för att jag skäms över min kropp, och jag hatar när folk säger att jag inte alls ska behöva skämas bara för att dem har den perfekta kroppen. irreterat men ah, heheh! iaf, så jag julia sara terre och maria skulle gå runt sjön men den första halvtimmen käka vi glass, sedan fick vi låna saras mammas jobbakompis's cykel, emils cykel (han cyklade nämnligen förbi så vi fick låna den då han även skulle till simhallen och gymma så det passade perfekt) sedan hittade vi en, så vi cyklade te strandbjörket tog kort på ankjävlarna, och cyklade tillbaka till simhallen men en liten bit bort och tog kort på någon jävla staty sedan cyklade vi tillbaka till simhallen och vi låssades att vi hade gått runt sjön, hahah så jävla ägd blev stefan :D hehe, ne men kl tolv kom älskling te mig, och jag julia eric och tobbe drog te donkan och köpte med oss lite mat och vandrade till skolan eftersom tobbe vägrade åka buss (eller han vägrade betala idjuuuten) så vi gick i en timme och mina ben domnade.. usch, hemskt. SKA ALDRIG GÅ TE SKOLAN frÅN SIMMHALLEN IGEN!!!!!!!!!! vi kom en kvart försenad och eric satt utanför mitt klassrum i en halvtimma typ sen sluta vi. första gången hon inte höll över ;) nej, men efter skolan stack vi direkt hem och så duschade jag. just nu ligger han i sängen och spelar på min mobil och jag sitter han. ska snart lägga mig brevid honom och mysa lite. hhihih puss babes, hörs senare kanske!