FRÅGESTUND!

JAppp, ni hörde rätt. jag ska ha en liten frågestund här på bloggen. ni kan ställa precis vilka frågor ni vill & jag lovar att jag svarar ärligt, det kan vara frågor från kärlek, intressen, framtiden osv.. jag har inte riktigt bestämt mig när jag ska lägga ut alla frågor och sånt. blir väll Tisdag eller Onsdag tror jag :) så fråga på ni!
8
alma

Vet du vilket gymnasium du ska gå?

Vart ska du flytta?

Vad gillar du bäst med dig själv? :)

Filippa

Antingen eller:



Cola / Fanta

Kläder / Smycken

Vitt / Svart

Vinter / Sommar

Höst / Vår

Blogg / Facebook



(Kom inte på något annat!)

amelie

Favoritplagg i garderoben?

emma

vilken stad bor du i ?

Hur gammal är du?

Har du någon pojkvän?

Är du på G med någon?



Svara gärna!;)

Emelie

vad gör du på fritiden?

Anonym

Har du haft anal sex någon gång? :)

frida

Kan du visa din garderob och skor? :)

Emma

Har du haft kort hår någon gång?:)