hos moa

sov hos moa igår, fyfan vilken jävla kväll.. helt sjuk va den, va hos gammel iaf igår och åt middag där, mysigt. åkte till moa efter och vi satt på hennes altan som vanligt och rökte och pratade. sedan gick vi in till stan där vi skulle till en fest och påvägen till stan så drog moa ner byxorna & trosorna ner till knäna och visade röven för alla bilar. hahha, typ dog av skratt, va tvungen att lägga mig ner på maken. och sen helt random så bara spydde jag hahah! sen gick vi till bowlinghallen och moa tryckte upp röven mot fönstret, trodde jag skulle dö av skratt. det va väktare där inne som kom ut och vi sprang fort som fan därifrån och gömde oss, sen krossade vi glas i rundellen och massa bilar körde över det. sen påvägen hem så försökte vi lifta för skojs skull men ingen stannade (jävla fittor). sen kom en arab på cykel förbi och vi fick ingen cigg så jag sa fuck you till honom och då stannade han och moa sprang efter honom. men hon fick en cigg iaf, och sen tog vi en slags kundvagn och körde iväg med och sen gick vi hem, när vi nästan var vid moa så lät det som att någon typ dödade en gris eller något, så vi blev skit rädda och gick skit fort hem. när vi kom hem åt vi och kollade film, nu är kl 11 och senare ska jag åka hem och duscha opch fixa mig sen åker jag nog till älsklingen ikv och sover där nga dagar. myspys!
ni har väll inte glömt att sätta tbx klockan en timme ?:)