Too Faced Grand Hotel Café

 
Too Faced Grand Hotel Café var något jag råkade se på youtube skulle komma till Sverige, i tre veckor satt jag och uppdaterade sephoras hemsida dagligen. När dagen väl kom bad jag en kompis att köpa den åt mig då jag bor två timmar ifrån närmaste. Fick mitt köp under helgen samma vecka, ett par dagar senare. 
 
Jag bara älskar det, inte nog med att själva huset är otroligt fint utan paletterna och mascaran är magiska. Är det värt 450kr? Eehhh, jaa! Skulle kunnat betala mer för det. Tycker verkligen Too Faced är ett riktigt bra märke, bra produkter för bra priser. Har någon av er köpt det än eller planerar att köpa det? För 450kr får man det lilla huset, tre juliga paletter och en minimascara från deras bästsäljande, "better than sex" mascara. Är i himlen just nu. 
 
 
 
 
smink - too faced - too faced grand hotel cafe - toofaced
1
Moa

åh fick en liknande från too faced av min syster förra julen!

Svar: Ja dem har olika varje år :D
yohanna freakin' svensson ♥