Iphone 6

Min passion för snygga mobilskal är något mina vänner säkert känner till, jag äger cirka 20-30 stycken till min gamla Iphone 4 och jag älskar att samla på dem. Även om jag kanske inte använder alla hela tiden så har nästan alla olika små minnen för olika tidpunker när jag köpte dem. 
 
 
För cirka en till två månader sen tog jag mig i kragen, tittade på min gamla Iphone 4 som hade tre och ett halvt år på nacken som fortfarande aldrig gått sönder, fått en enda sprucken framsida eller baksida och aldrig fått en repa som ändå fungerade klockrent. Kände jag någonstans inne i mitt hjärta att jag behövde en helt ny telefon, och utan tvekan så blev det en Iphone 6. En i guld, egentligen hade jag velat ha en helvit men det finns ju inte så kände att guld får det bli. Och jag lovar, det var inte alls för att alla mina vänner tyckte guld är snyggast. Jag som egentligen inte gillar guld, silver är det jag alltid använder när det gäller smycken m.m. Utan att äga ett enda skal kände jag att jag behövde något snyggt, mjukt, och något som representerade mig helt enkelt. Och vad är det som gör det då tänker ni? Kan ni gissa vad för skal som är typiskt mig? Återkommer imorgon med svaret i ett nytt inlägg! 
Guldig - Guldig Iphone 6 - Iphone - Iphone 6 - Iphone6 - Ny telefon