6 saker som gör mig irriterad

 
 
1. När andra tycker allting är pinsamt, precis allting. Inte vågar bjuda på sig själv.
- När folk inte ens kan bjuda på sig själva för att det är "pinsamt", men snälla människa. Ingen bryr sig om det är pinsamt? Vad gör det om du råkar bjuda på dig själv lite mer? Det är bara posetivt, allt kan inte vara så himla tråkigt hela tiden. Jag skulle inte bry mig om jag ramlade bland folk, snarare skratta åt det och ibland även önska det kom på film så jag kunde se det om och om igen. 
 
2. När man försöker prata och personen inte lyssnar. 
- Finns det något värre när man försöker prata med kanske en kompis och personen sitter med telefonen och total ignorera en, oavsett om det är med mening eller inte. Väldigt otrevligt, jag vet att du hör. Lek inte viktig, och förväntar dig inte att jag lyssnar nästa gång heller. 
 
3. Dubbelmoral, glömmer du bort vad du sagt?
- Avskyr när personer säger en sak, men sen gör en helt annan. Snälla människa, var det du sa en lögn eller glömde du bara bort vad du säger? 
 
4. Att vänta på någon som inte kan hålla tider.
- Alla har vi förmodligen varit där, och även varit den som varit sen. Jag vet, jag brukar alltid vara i tid och även alltid tidig men när man bestämmer en tid och personen kommer 20-30 och i vissa fall timmar senare än bestämt? Men hallå, vi sa en tid för en anledning. Inte att du ska tro du är någon kung eller drottning som kommer och går när det går bra för dig liksom, haha.
 
5. Blir arg på mig själv.
- När jag länge sagt, detta måste jag göra innan tex detta datum. Men samma datum eller dagen efter kommer jag ofta på mig själv att jag ska göra saker. Jag kan vara extremt lat och bortglömsk, vilket irriterar mig väldigt mycket. Försöker verkligen att inte vara det, men det går liksom inte haha. Tex jag skulle ha sprayat alla mina uggs och nya skor innan hösten smög sig på, ja nu sitter vi har 30 november och jag har fortfarande inte gjort det. Och detta bad jag mig själv göra i juli kanske haha. 
 
6. Vara rädd utomhus.
- Jag är förmodligen inte den enda som kan vara något extremt rädd på kvällarna, oavsett om jag är hemma eller ute på stan. Så fort det börjar bli mörkt och speciellt när jag är ensam blir jag väldigt nojjig, jag tänker alltid det värsta. Att någon ska komma och överfalla mig, mörda mig eller något. Speciellt nu på senare tider, otroligt obehagligt. 
 
Känner du igen dig i en eller flera punkter? Låt mig veta i en kommentar, jag kan knappast vara ensam om alla dessa punkter.
 
 
6 saker som gör mig irriterad - gör mig irriterad
2
Joanna Eriksson

Ja,jag håller då med dig! ;)

Svar: haha skönt jag inte är ensam då! ;)
yohanna freakin' svensson ♥

Joanna Eriksson

Ja,jag menar det.. Ingen annan verkade ju våga erkänna.. 😜

Svar: Hahah nej tycker inte heller det ;)
yohanna freakin' svensson ♥