slide in my white shoes

Jag är en person som gärna går i platta skor, fråga mig inte varför men alla skor jag älskar är platta. Jag älskar Uggs och Converse, det är vad jag ungefär vad mina fötter får stå ut med helt enkelt. Men eftersom jag redan äger ett par vita Converse och ett annat par vita sneakers ( som jag förörvrigt inte kan använda, dem är lite trånga :( ) så hittade jag ett par helt grymma sneakers.
 
Vita och fina på hyllan stod dem och ropade efter mig, har sett dem tidigare och suckat efter dem varje gång jag sett dem. Tyvärr fanns det bara 37,38 och 39 i storlek kvar men jag testade 39 för jag brukar alltid få ha storlek 40. Och vet ni vad? DEM PASSADE! Helt otroligt, så jag kunde inte låta bli att köpa dem.
 
Skorna är i märket Acer, vilket jag aldrig har sett tidigare förutom på datorer. Min gamla dator är en acer och jag älskade dem. Vet ni vad det bästa är då?
Dem kostade endast 249kr, VILKET KAP! 
 
 
3
Oslofru

Snygga skor! <3

Svar: Ååh tack :D <3
yohanna freakin' svensson ♥

Robex Lundgren

snyggt

Svar: Thx
yohanna freakin' svensson ♥

Cornelia

Snygga skor! :D

Svar: Tack ;)
yohanna freakin' svensson ♥