Överraskningskalas

För två månader sen fick jag ett medelande av en klasskompis jag gick med på gymnasiets mamma om att hon skulle ha ett kalas för henne och Sofi. Och Sofi fick inte veta att hennes mamma hade kontaktat mig ang ifall jag å några av Sofis kompisar ville delta på kalaset. 

Utan tvekan ville vi det så jag, Jenna å Moa planerade vad vi skulle köpa och sedan åka dit nu i lördags. Vi hade inte träffat Sofi sen i september och när vi kom å när Sofi såg oss blev hon så glad att hon började gråta. Snacka om lycka, vi blev också jätte glada av att se henne! 

Det blev tre rätters som var hur gott som helst och sen efter följde Jenna med mig hem och vi chillade lite. 

Mina fina vänner, Jenna, jag, Sofi och Moa som är på bilden : ) 



3
Johanna Retrolover

Åh vad grymt det är med överraskningsfester! Det är min absoluta favoritgrej. Jag fick en egen förra födelsedagen, var så häpen och glad att det knappt fanns. Bäst helt enkelt! Ps. Har en bloggtävling just nu som jag tror du kommer gilla, la in länken.

Skogsraah ☾

Men vad roligt det låter :)

Svar: Ja det var jätte roligt :)
yohanna freakin' svensson ♥

I am Baam

Men vad roligt med överaskningsfest ju :)

svar: Jadu - när jag käkade kebaben hade jag inte ätit det på något år tror jag. Satan vad gott det var alltså!

Svar: Måste äta det i helgen :D
yohanna freakin' svensson ♥