maybeauty.se

Fick hem förra veckan ett så kallat startpaket från maybeauty.se där de säljer ansiktsmaskar. De flesta känner nog till dessa ansiktsmaskar, dem svarta. Det som är så himla bra med dessa maskar är att de tar bort pormaskar, motverkar akne, tar bort olika i fet hy och tar även bort död hud. 
 
Jag och Jenna testade detta förra veckan, själva resultatet var helt otroligt. Trodde faktiskt inte på dessa produkter innan jag faktiskt tog mig tid och testade det. Jag tog inte i hela ansiktet då jag har hört att det gör väldigt ont att dra bort masken från kinderna. Och vilket självklart var överdrivet från andra, men lite ont gjorde det faktiskt. På vissa ställen tog jag faktiskt vatten och tvättade bort för det gjorde lite ont. Notera, jag har väldigt känslig hud i ansiktet.
 
Jag använder mig utav både ansiktsskrubbar och daglig smörjning i ansiktet för att få det lent, men denna mask gjorde verkligen mitt ansikte fräsht och rent. Jag kände mig som en ny människa, och hur ofta känner man så om sitt ansikte? Jag menar, nästan alla har något problem med sitt ansikte när det kommer till huden. 
 
Att använda produkten var inte speciellt svårt heller, man fick med en super len borste och det var lätt att applicera masken över ansiktet. Sedan skulle man låta den torka i cirka 30-45 minuter. Där efter ta bort masken och man såg verkligen på masken hur skitit och äckligt ens ansikte faktiskt är. Och hur len den blev efteråt. 
 
Därför vill jag nu, att ni läsare ska få testa på denna produkt eller någon annan från maybeauty.se för 30% rabatt. Ni kan använda rabatten på hela deras sortiment och kan aktivera den på två sätt. 

1. Klicka på denna länken: maybeauty.se
2. Eller skriv in rabattkoden yoyofacemask30 i kassan innan ni betalar. 
 
Kom ihåg att även om ni klickar på länken ovan så dras rabatten i varukorgen. Rabattens sista dag att använda är 4 Juli. Så passa på, endast 12 dagar kvar att utnyttja 30% rabatten ni får utav mig. 
 
Jag rekommenderar att ni tar ett litet startpaket för bara 249kr (innan rabatten) för då får ni hem 5 stycken ansiktsmasker + pensel + guide. Men vill ni köra på direkt kan ni ta det stora paketet och där sparar ni 150kr innan rabatten är dragen och den kostar 379kr (innan rabatten då) dessutom, känns faktiskt det stora paketet mycket mer värt då det faktiskt endast kostar 265kr efter rabatten. Alltså totalt tjänar ni 264kr på att köpa det stora. Hur otroligt bra deal är inte det egentligen? 
 
Jag kommer fortsätta använda produkten och kommer själv beställa hem det stora paketet inom kort, så fort jag använt upp mina andra masker. 
 
 


3
Sofia - Utbildad nagelteknolog i Stockholm

Åh de där skulle vara kul att testa!

Svar: Ja gö det! Glöm ej använda rabattkoden om du beställer 😁
yohanna freakin' svensson ♥

Ida

Åh vilken fin blogg du har! :) Blev typ så sugen på att testa den där masken nu alltså...

Svar: Gör det, passa på nu när jag fixat rabattkod för er läsare. Jag ska använda den imorgon igen, mirakel produkt säger jag bara. Bara borsten var en "upplevelse" älskar den för den var så himla mjuk.
yohanna freakin' svensson ♥

Saga

Vilken fin blogg du har!!
Skulle bli jätteglad om du kikade in på min blogg! :)
Kram

Svar: Och jag skulle bli jätte glad om du beställde produkterna :) tack för titten och jätte fin blog du också har saga :)
yohanna freakin' svensson ♥