hello january, what now?

Klockan är 01.16 just nu när jag skriver detta och det är första januari. Dag 1 av 365, helt knäppt. Igår var det sista dagen på 2014, och nu måste man börja vänja sig utav att det är 2015. Känns som det vore igår jag tog studenten, men ändå var det så längesen. Vad ska man göra i år då? Har inga speciella planer mer än att fortsätta ta det lugnt, må bra och bara ta allt som det kommer. Inte mycket mer man faktiskt kan göra, söka nya jobb och hoppas på det bästa. 
 
Har ingen lust att göra en årsrume då jag inte fotograferat speciellt mycket under sommar och höst halvåret, dessutom knappt något att skriva om. Har inte hänt speciellt mycket mer än att blivit sårad, varit överlycklig, hoppat med gänget från skolan på ett flak efter en traktor, solat, pluggat en massor med sena uppgifter innan jag tog studenten, jobbat röven av mig i ett par månader, tagit det fett med ledigt sista månaden på året och massor utav mera. 
 
En bra film eller serie nu innan mina ögon ska blunda för sömn, godnatt mina fina och hoppas ni har en mysig nyårsafton/första januari natt :) avslutar detta inlägg 01.24, puss.
 
 
2
jenny

asså höjde ISO men bilderna blir ju bara orange.. :(

Svar: Oranga? Har du ändrat vitbalansen? Finna olika inställningar bland annat "glödlampa" "inomhus" m.m. ? ;)
yohanna freakin' svensson ♥

jenny

Fotar på AV och ibland bara automatiskt, har bara haft kameran i ett år såatt hehe :)