Frukost

Insåg inte förens jag laddade in bilderna i datorn hur dålig skärpan var och att jag glömde ändra bländaren.. tråkigt, jag var så hungrig så tog bara ett par stycken bilden och detta var den bästa fast ändå så riktigt dålig bild. Men men, ibland har man dåliga dagar med kameran och det får gå. 
 
Gjorde smoothie i morse med banan, egna jordgubbar från våran trädgård i morse som vi har fryst in, yogurt och lite mjölk. Helt ok, men den stoppade ner isbitar i den för att hålla den kall och få den kallare. Det gjorde den mycket godare faktiskt, sedan skar jag lite honungsmelon, tog lite vindruvor och en fralla till detta. Mumsigt, dock blev jag otroligt mätt och har en timme senare inte hunnit få i mig hela smoothien. Så kan det också gå ibland, haha. 
 
 
3
ɑ n n i k ɑ

Mums!

Louise - vitmossa

Gott :)

idategebos.blogg.se

fin blogg!

Svar: Tack, din blogg var också jätte fin :)
yohanna freakin' svensson ♥