Vill du också få testa produkter gratis?

När jag internet surfade här om dagen hittade jag en sida som heter LikenShare, det är en sida från norge (men den finns även på svenska) där man får testa produkter gratis. Man får mail om olika erbjudanden och får anmäla sig om man vill testa produkten, jag har fått min första produkt att testa redan dagen efter men har inte hämtat ut den i affären ännu. Får göra det nästa gång jag är på maxi, tror det var typ diskmedel eller något.
 
Man behöver inte ha en blogg för att få vara medlem eller testa produkter, det är helt gratis alltihopa. Det enda är att du måste antingen ha blogg, facebook, instagram eller liknande tjänster dem ber om. Jag fyllde endast i blogg, facebook och instagram så det är därför jag bara kommer ihåg dem. Men jag vet att det var många fler tjänster man kunde fylla i att man hade. 
 
När man har fått chans att få en kupong och hämta ut en gratis produkt i affärerna så måste man göra facebook inläg, blogginlägg eller instagramma om produkten och sedan kopiera länken till inlägget och skicka in till företaget och så är det färdigt. Väldigt praktiskt och roligt!
 
Nu är det så att man fick anmäla sig för att få ta del av en värvningstävling, herrejössen SÅ KUL! Jag blev antagen och nu är det mitt jobb att få så många som möjligt att värva sig genom min länk. SNÄLLA bli medlem genom min länk, tar cirka 1-2 minuter och är som sagt helt gratis. Vem vill liksom inte testa gratis saker?
 
Klicka på bilden eller här för att registrera er på hemsidan!
 
2
Anonym

Hejsan! Just nu har jag en tävling på bloggen där du har chans att vinna en superfin sommarklänning från Walktrendy. Reglerna är enkla så in och tävla här: http://glossfashion.com/tildas/2015/04/10/walktrendy-spring-giveaway/ ! :)

Petra Wikman

Rageon clothing brukar också ge ut rabattkuponger hejvilt!

Svar: Den sidan får jag nog ta och kolla in : )
yohanna freakin' svensson ♥