the sims 4 - dags att jobba

jajamen, ni läste rätt. Dags att jobba är det första expasionpaketet till sims 4 och jag har testat att spela ett par gånger nu under en veckas tid ungefär. Har dock bara hunnit vara butiksägare, kriminalare och doktor. Sen finns det uppfinnare också men testar det senare när jag har mer tid och är färdig med kriminalare.
 
Butiksägare var inte så roligt som jag trodde, jag började direkt med det men mina anställda gör ingenting även om de har högsta i allting. De tramsar och jag förlorar jätte många kunder så kommer nog inte ha en affär fler gånger.
 
Doktor var inte speciellt roligt, alldeles för många som är sjuka och tar lång tid att diagnosera en passient. Råkar oftast ge de fel diagnos så mitt betyg går ner hela tiden och passienterna blir arga och somnar, haha. 
 
Kriminalare är däremot mycket roligare, lösa brott, förhöra folk och hitta ledtrådar. Gillar att man trycker på golvet för att hitta ledtrådarna, att förhöra folk på brottsplatsen. 
 
Har två bilder från idag när jag spelade en stund, förhör en brottsling och ger böter till en som sparkade på en soptunna. 
 
Än så länge får The sims 4 - Dags att jobba 3/5 diamanter :D