Shopping

Här om dagen var jag i karlskrona och shoppade med min mamma, skulle lämna tillbaka ett par leggings då dem hade gått sönder. Ville egentligen ha nya men fanns inte i min storlek, så tråkigt för älskar sådana leggings. Tur jag har ett par hemma iaf, men tkr de paret var lite för stort så hade hoppats på en mindre storlek i butik men icke :(
 
Skulle även leta efter en vårjacka, hittade endast en inne på Bik Bok men eftersom deras storlekar är ett snäpp mindre än vad normal storlek är så fick jag inte på mig den största storleken ( L ) som dem har i deras sortiment. Gick helt enkelt inte att knäppa över brösten, dame it.. Varför har jag så stora bröst för? haha, dem är bara ivägen juu! Jackan var ju ursnygg och kan fortfarande inte släppa den, ville så gärna ha den :(
 
Men det blev lite shopping iallafall, blev två plagg från H&M dä jag alltid hittar något of course. En vanlig längre t-shirt som för övrigt är så himla snygg. Älskar denna stilen med "basket" eller vad man ska kalla det, street stilen. Så sjukt nice, har flera liknande tröjor i street utseende. Alltid älskat sån stil men har inte börjat använda mig utav det förens nu. Innan var jag endast en tjej med leggings och hoodie. Nu är det leggings och snygga tröjor, inga hoodie knappt. 
 
Blev även en hoodie (hallå, vad skrev jag precis? inga hoodie knappt?) fast med avklippta arma, jajamen. Kan man kalla det för väst? Ingen aning, iallafall. Sjukt snygg, basic och fickor. JA, vad jag har saknat att ha fickor! Denna kommer vara sjukt snygg med en vit långarmad tröja och ett par balla leggins till i sommar. ÅH längtar tills sommaren!
 
 
3
Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Snygga och ser superbekväma ut:)

Svar: Jaa älskar det, hade på mig det igår och fasiken vad snyggt det var ihop ;)
yohanna freakin' svensson ♥

junkfoodjunkie

Snygga :)

Svar: Ja, tack :)
yohanna freakin' svensson ♥

Sofia Eklund

så snygga! jättefina bilder tar du också!

Svar: Tack snälla!
yohanna freakin' svensson ♥