Fast & Furious 7

Såg ju filmen igår på bio, vad tyckte jag egentligen om filmen? 

Om jag ska vara helt ärlig så var den så himla bra, älskade början, i mitten och slutet. Den var den bästa av alla sju filmer, och skulle vilja se den nu igen. 

Hela filmen var två timmar och sjugo minuter fast det kändes som det gock på max 20 minuter. Måste ha varit för att man var så himla inne i filmen, jag kan erkänna en sak. Jag höll faktiskt för ögonen en gång i filmen, lite snabbt av ren reflex. Inte för att den var läskig, utan det var som vanligt våld i filmen. Och något jag älskar är att när de slogs osv i filmen så var det mera inlevelse, verklighet och kameran vred sig ifall de ramlade på marken. Grymt gjort, dessutom la de till ganska höga och kraftiga effekter när de slog varandra så var väl kanske därför jag fick ryck om att hålla för ögonen. 

En sak till, i slutet la de till "for Paul" (om jag minns rätt ifall de var for) som sista bild/text och det tyckte jag var riktigt fint. Just för att det var sista filmen och för att Paul har gått bort, slutet var så jäkla bra. Ville nästqn börja gråta för att det var sista delen, vill ha mera! 

Kommer lätt ha ett film maraton med fast & Furuios filmerna någon helg eller så. Just love it!

Ger filmen 5/5 popcorn! Sjukt sevärd, alla måste se den. 

Gillar att biografen i Ronneby har bakåtlutande ryggstöd och det är blått ljus i salen. 



12
milina.blogg.se

Inte sett nån av dom filmerna!

Svar: Vaa kvinna! Kom på film dag så kan vi se alla 7 :D
yohanna freakin' svensson ♥

Skogsraah ☾

Jag har aldrig tyckt om de där filmerna faktiskt... Men vem vet, sjuan kanske är extra bra :)

Svar: Jag tkr dem är bra, haru sätt alla filmer förutom 7an? :)
yohanna freakin' svensson ♥

BeckaBubblegum

Vad söt blogg du har! :D

Svar: Åh tack, vad söt du är :)
yohanna freakin' svensson ♥

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Vi du länkas inför mina 600-800 unika läsare/dag i en vecka?

Nu har du chansen!

http://www.domkallarmighannes.com/2015/04/veckans-blogg_12.html

Gillar du inte sådana här kommenterar eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)

fanny ahlm - hörselskadad

så fin blogg du har, är allt bra annars?
Kika gärna in i min blogg där du kan följa mitt liv, där jag själv är hörselskadad, men många verka tro att det är ett handikapp, vilket det inte är, jag hör ju bara dåligt annars är jag stort sätt precist som du, just nu är vi i den perioden då allt ska vara perfekt för att allt ska funka, men jag ger inte upp, trots det så pluggar jag till elektriker och har massa drömmar i livet. Låter det intressant? varför inte ta ett kik? Ha en bra kväll!

Svar: Palla att du kommentera exakt samma medelande till flera, personer som du är inte värt att ens klicka sig in på bloggen. Om du verkligen vill ha läsare, läs igenom inlägget du tänker kommentera och lägg en värdig kommentar.
yohanna freakin' svensson ♥

corneliaeriksson.blogg.se

Så gött med bakåtlutade stolar! Borde vara standard.

Svar: Känner också det, så vitt vad jag vet så är denna biografen jag gick på den enda biografen i sverige med bakåtlutade stolar. As nice, men dem missade fotstöden :( finns nog ingen som önskar de fanns fotstöd på en biograf.
yohanna freakin' svensson ♥

Moa Simborn

Vill nästan se den alltså!

Svar: Nästan?? Du måste, så bra! :D du kan ju vänta tills du kan se den på nätet annars :)
yohanna freakin' svensson ♥

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Har faktiskt aldrig gillat de där filmerna. :O

SVAR: De är från leggingsbutiken.se :)

Svar: Inte? Jag älskar dem :D

Aha okej :D
yohanna freakin' svensson ♥

Alice

Hejsan! Jag vill bara tipsa dig om min tävling där du kan vinna en valfri klädesplagg! Du hittar tävlingen här: http://alicelindstrom.se/2015/april/vinn-valfritt-plagg.html#comment Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!

Linda

det var definitivt den bästa av de alla!

Svar: Håller med, ryser bara jag ser bilder eller små klipp från filmen nu i efterhand!
yohanna freakin' svensson ♥

victoire winterfall

Åh jag vill också se den! Har dock inbillat mig att den ska va dålig för uppföljare brukar inte va så bra men nu vill jag ju bara se den ännu mer xD

Svar: Den är den bästa av alla 7! Du måste se den :D
yohanna freakin' svensson ♥

Maja Fridh

Hej, tack för din kommentar blev verkligen hur glad som helst. Din blogg är också jättefin. Kram<3