1 april

Första April, det är den dagen ingenting ska tas seriöst. Alla brudar blir gravida, man "köpt" något jätte dyrt osv. Men egentligen, hur många orkar verkligen gå all in denna dagen? Inte jag iallafall, tycker det är en rätt löjlig och tråkig "tradition". Luras gör folk nog inte mer idag än vanligt, eller luras och luras. Dra feta lögner, vita, svarta ja you name it. 
 
Själv sitter jag i min säng just nu, spelar lite sims 4 (det nya expasionpaketet kom idag YAY) och äter spisey nudlar. Alltså, livet. Ibland är det bara för bra!
 
 
 
4
MATILDA ROSQVIST

Så fin bild :)

Svar: Åh tack :)
yohanna freakin' svensson ♥

Linnea

Hittade in på din blogg idag och tycker den är riktigt fin! Jag du är grym på att fota, riktigt fina bilder har du i din blogg. Jag tycker själv om det så det fångade mitt intresse i in blogg bland annat :)

Svar: Aw vad söt du är tack :) <3
yohanna freakin' svensson ♥

milina.blogg.se

Måste bara säga att jag gillar din header väldigt mycket :D

Svar: Aw jag gillar den också men den är typ ett år gammal men vet nt hur jag vill ha nästa header så har kvar den tills jag bestämt mig :) har egentligen rosa i topparna och tagit bort bilderna på min vägg så den behövs nog uppdateras :)
yohanna freakin' svensson ♥

Moa Simborn

Håller med helt!
ÅH VILL JU OCKSÅ HA THE SIMS 4 !!

Svar: Hihi, du får köpa ellee önska dig der : )
yohanna freakin' svensson ♥