försenad födelsedagspresent

Igår mötte jag upp min kära vän Alexandra för att umgårs lite efter jobbet hemma hos mig, när jag kliver ut ur bilen ger hon mig värsta söta presentpåsen. Rosa och allt, blev super glad. Kollade in grejerna i påsen och upptäckte att allt var rosa, precis som jag älskar och även den bästa saken i hela påsen var ett saftglas med lock och sugrör som jag har velat ha i kanske två år nu. Letat röven av mig överallt och aldrig hittat, men så hittar min kära vän det och köper det till mig. Vet inte ens om hon visste att jag letat efter sådant men blev så otroligt glad, dessutom var det en mustasch på burken vilket var ännu roligare. Åh så glad blev jag. 
 
I påsen innhöll det endast rosa saker och det var godis, suddigummi, pennskrin, slime, 10 glownstick (sådana som lyser i mörker i olika färger), glasburken med lock och sugrör och en diskborste haha. Så roliga saker, älskar allting jag fick. Även påsen för den är så himla fin och är även från victoria secrets. Tack min kära vän Alexandra, du är bäst. Nästa år är det din tur att bli bortskämd med student, födelsedag m.m. Precis som jag blivit av dig detta året, fina bästis. 
 
 
2
Frida Christina

Vad kul. skulle också bli jätteglad för en sån present, älskar rosa jag med ^^

milina.blogg.se

Åh nice! :)