flytta hemifrån?

Eftersom jag fyller 19 år imorgon (Tisdag) och denna veckan jobbar mellan 14.50-23.50 så kunde vi inte fika och fira mig på min födelsedag. Så igår kom mormor och morfar samt gammel mormor och en familjevän över till oss, käkade lite tårta och sånt. Fick ett hyffsat stort paket av min familj, tog dock ingen bild när den var inslagen MEN GUD vad fint den var inslagen. Älskade paketet och ville egentligen inte öppna den då den var så fin. 
 
Iallafall, när jag hade tagit bort paketpapprets så var det en låda där det står "Flyttlåda" på, så man blev lite skämtsam om att jag skulle få en låda för att flytta hemifrån i. Haha, roligt faktiskt. Men lådan var såklart inte tom, utan vill ni veta vad som var inne i lådan? Jo, typ grymm saker. Som grytlappar, bunkar, bakformar i silikon, leggins i tre olika färger (fråga inte, mamma visste inte heller varför hon köpte dem men haha coola färger), bestick och ett dyrkgärn. Sånt man typ häller av spaggeti typ, så nice. Allt i färgerna rosa och lila, blev jätte glad verkligen. Har sagt att jag har velat ha grejer till att flytta hemifrån och det var precis det jag fick. Så fina sakerna var. 
 
Vet inte vart man hittar sakerna, men bör nog inte vara i så ovanliga affärer iaf :)
 
4
vanja

Åh, rosa saker :D

Susanna Maria J

Så kul, grattis i förskott! :D

sara

vill ha dem besticken! så himla fina verkligen!

Sara

Superbra att få sånt ju :) Kom ihåg att jag fick det med när jag flyttade hemmifrån :)

Svar: ja, jätte bra i en flyttlåda med haha! :D
yohanna freakin' svensson ♥