Aldrig en lugn stund

Godmorgon peppz! 

Vaknade för drygt en timme sedan, har haft fullt upp ända sen i söndags förra veckan och har fullt upp tills nästa söndag med. 

Kan ju börja med att förra söndagen (för en vecka sen) hoppade jag in för att jobba på macken i ett par timmar. Sedan jobbar jag på viron på vardagarna, igår ringde chefen och frågade om jag kunde jobba igår och isag och självklart ställer jag upp. Så igår på morgonen fick jag stressa in i duschen, åka och hämta säng, jobba och komma hem till kräftskiva. Var så otroligt trött och somnade halv 9, vaknade idag för en timme sen runt halv 8 och vid elva ska jag iväg och jobba igen. Trött chey är vad jag är, men pengar är pengar. Man får aldrig för mycket av det och jag älskar att jobba faktiskt. Är så pengq galen så det finns inte haha ;) 

Bilden är igår från kräftskivan, alla åt kräftor men jag åt lax :D mumsigt