Förvaring för solglasögonen

Ett bra tips för er som inte använder solglasögon på vintern, eller det gör väl ingen om det inte är riktigt soligt i och för sig. Men jag har länge tänkt på vart i mitt rum jag ska förvara dem, inte bara inför vintern utan även för sommaren sen utan att de ska ligga i en hög eller legat i någonting som de tidigare har gjort. 
 
Då kom jag på att, för kanske ett halv års sedan såg jag någonstans på nätet, kanske var det en blogg eller något. Men att de hade hängt upp en galge i gaderoben och hängt sina glasögon på den. Så otroligt smart faktiskt, men jag tog det till den nivån där jag hängde det på väggen då jag inte har plats i min gaderobe och vill att dem ska synas mera. Jag har nio stycken par solglasögon och det var precis att ALLA fick plats på galgen, annars hade hela galgen nästan tippat. Så otroligt glad är jag när alla solglasögon hänger där för då hänger den rakt iaf ;) få se sen nästa år mot sommaren om jag inte får sätta något så att den inte tippar åt något hål om jag tar ett par och glider iväg med. 
 
Det enda ni behöver är en galge, häftstift och en massa solglasögon så har ni den perfekta väggdekerationen. Happy Yohanna!
 
jag vet.. bilderna är inte direkt braa, men ser knappt hur dem ser ut ang skärpan när jag laddar in dem på datorn eftersom jag har datorn uppkopplad till tv.. verkligen inte det bästa att redigera bilder på, får skaffa en ny dator snart eller något.. usch, dumma skärm att inte fungera på laptopen :<
 
 
 
 
 
4
milina.blogg.se

snyggt!

Janie

Fan vad smart! Måste prova. Jag använder solglasögon på vintern , för att det är en snygg accessoaR!

Tuuli

åh, din blogg är så himla underbar, blev verkligen glad direkt då jag klickade in på den! (klicka förresten gärna in på min blogg och fråga något i frågestunden! Alla som frågar något får en länkning i svarsinlägget! Frågestunden hittar du i menyn under min header.)

Elin landgren

fin blogg!!!:D

Svar: Tack :*
yohanna freakin' svensson ♥