nytt i rummet

Igår åkte min kompis till Ikea och tog med en liten shoppingslista åt mig med. Bad han köpa med en vit lampa, rosa laptopstöd, två rosa lådor och ett skrivbord. Så himla glad vart jag när han kom, allt blev 382kr men han fick 450kr utav mig som lite dricks för att han var så snäll och tog med sig hem till mig. Jag är super nöjd och tycker det är riktigt skönt med ett skrivbord, har längtat efter det. Tycker det var ganska jobbigt att ligga/sitta i sängen hela tiden, datorn blev varm och jag fick ont i ryggen.
 
Mycket skönare att plugga nu också, jag koncentrarar mig mycket mera. Ska åka till jysk imorgon och köpa en stol också, behövs något mjukt och skönt att sitta på med ju. En trästol är inte de bekvämaste för min beniga rumpa direkt ;) hehe, har inte hunnit fylla något i lådorna ännu men det kommer väll. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska lägga där i. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga teori till körkortet, ha en fin söndag. 
 
 
4
Filippa

Fint det blev.. Jag tycker också det är lättare att plugga med ett skrivbord, fin blogg du har också! :)

Svar: Åh tack <3
yohanna freakin' svensson ♥

Joby

Va fint det blev! Lycka till med körkortet! :)

Svar: Åh tack :D
yohanna freakin' svensson ♥

Helena

Vilken fin blogg!
Vill själv köpa ett nytt skrivbord. Mitt nyvarande är helt skevt haha, och skule ivlja ha ett vitt. Det är så fint :)

http://hellis.blogg.se

Svar: Mitt är vitt med rosa ben :D finns billigt på ikea
yohanna freakin' svensson ♥

HJJONSSON

Gulligt med rosa lådor!