new brillz

Klickade hem nya brillz här om veckan när solen började komma fram, tyckte jag förtjänade nya i min samling. Blev tre par trotts att jag lovade mig själv att bara beställa ett par. Kunde inte låta bli, kolla på brillzen hur snygga är dem inte då? Brillzen är ifrån saltopeppar och har även beställt brillz där tidigare (se här).
 
Valde såklart samma modell som jag alltid använder när det gäller solglasögon, jag passar liksom bara i dessa modeller. Det blev ett par svarta med rosa där uppe, ett par mörkbruna med kedja och ett par rosa med kedja. Vet inte vilken av dem jag gillar bäst, men dem är så fina alla tre. Love it. 
 
Du hittar direkt länkar här, här och här till brillzen. 
 
 
 
 
 
 
brillz - glasögon - kedja - pink - rosa - rosa brillz - rosa solglasögon - saltopeppar - solglasögon - solglasögon med kedja - solglasögon med keja - svart
3
Mikxki

Så snygga! :)

Svar: tack :D
yohanna freakin' svensson ♥

vanja

snygga, har likadana med guldkedja :D

Svar: Har två olika med guld, dessa nya å sen från glitter förr förra året :)
yohanna freakin' svensson ♥

Rebecca

Snyggt :)

Svar: Tack :)
yohanna freakin' svensson ♥