mini semla

Åh, köpte en mini semla idag bara för att jag var tvungen. Kostade bara 9kr på macken, och den var så himla söt. Dock lite tort bröd men den var riktigt god i vilket fall, hihi. Visst är den söt?
 
 
6
Raghda Harahsheh

mums!

Svar: Ja de var riktigt mums!
yohanna freakin' svensson ♥

LORISSA LOVEBOMB

Det är lite svårt att se hur liten den är, ser ut som en vanlig semla litegrann. Hur liten var den? :D Men den ser sjuuukt god ut :D

Svar: haha kanske borde lagt ut bild när jag höll i den, tänkte faktiskt inte på det :( men jag kan lägga ut bild om du vill imorgon? :) den var mega god! den var ganska liten, kan skicka bild på facebook om du ger mig ditt namn :)
yohanna freakin' svensson ♥

LORISSA LOVEBOMB

Julia Müller-Sandvik heter jag :D Och jag älskar miniatyrer av alla dess slag, så skulle gärna se hur liten den var ^^

Svar: haha ska skicka bild till dig direkt :D
yohanna freakin' svensson ♥

MATILDA

gott :)

Jen

Gaaah vilken liten å söt :D

Svar: Hihi vet
yohanna freakin' svensson ♥

Miranda Björk fd. Östlund

mums! :)