min frukost

Fy skäms på mig vad jag bloggar dåligt nu för tiden, men jag känner inte alls för att blogga då jag inte har någonting att blogga om. Ganska irriterande faktiskt, men när jag väl har någonting att blogga om gör jag såklart det. Nu har jag ett annorlunda blogginlägg, jag ska blogga om imorse.
 
Imorse gjorde jag mackor med leverpastej, smör och inlagd gurka. Till det drack jag ett glas med varm oboy, så himla gott! Okej, random inlägg. Men det kommer bli bättre, jag lovar.
 
 
 
2
MATILDA

gott :)

Svar: De var riktigt gott :)
yohanna freakin' svensson ♥

Nicole Stjernberg

Du lyckas till och med få en macka att bli bra på bild! du tar jätte fina bilder, jag vet hur jobbigt det är när man får bloggtorka :(

Svar: Haha aw vad söt du är, tack. Har en rolig grej att blogga om imorgon, kika in under dagen så får du se :) det är en grej om mitt liv, som jag är VÄLDIGT glad över :)
yohanna freakin' svensson ♥