uffessakerochting.se

Besökte sidan uffessakerochting och insåg hur många roliga och fina saker han hade som jag bara måste inskaffa mig. Det är egentligen inte jätte nödvändliga saker, men det är ändå saker man bara måste ha. Det finns allting från de jag visar under, till öronljus, shotglas m.m. Så himla roliga saker, kommer nog handla julklappar och sånt genom denna sidan. Det är även fri frakt vilket gör att man blir ännu mer sugen på att beställa, drog ihop ett collage med fyra bilder på de saker jag mest vill ha från sidan. Om det är någon som känner sig träffad att vilja köpa detta till mig så skicka iväg ett mail på [email protected] så får ni min adrss ;) haha. Eller ett hemligt packet hemskickat i brevlådan med dessa stuffen hade gjort mig överlycklig nu när jag är arbetslös och fattig :( 
 
allting kostar bara 277kr, så någon frivillig att köpa till mig? ;)