ny design på g

Mornin' peepz! Sitter och funderar på min nya bloggdesign jag ska sätta mig och göra nu när jag är färdig med alla uppgifter i skolan. Tror jag ska köra på grått och rosa, ingen aning än. Det största problemet är min header, ingen aning alls hur jag vill ha den. Brukar inte fotografera mig själv så jag inte trivs jätte mycket på bild, men vill ha någon bild där jag känner att den bilden vill jag ha. Men vi får helt enkelt se, får göra desginen först iallafall. : ) 
 
Sorry för dålig uppdate, ska glo igenom min kamera för har lite bilder där. Men sen, inte nu : ) bjuder på bilder från instagram, följ mig. Heter PUFFEEN :*
 
 
4
Katta

Vad gott med glass. Nu blir jag så sugen på glass haha xD Kram.

Arijana

Hej! nu har vi lagt ut vår första veckans blogg! Hoppas ni vill delta, så får vi se om just du vinner nästa måndag! kram. direktlänk: http://arinath.blogg.se/2014/june/veckans-blogg.html#comment
/a

MATILDAS

gott :)!

Camilla

Oh spännande med en ny heder, alltid kul att se nya liksom ^^
Men rosa och grått lät ju fint tycker jag men det är du som ska bli nöjd med den ;)

Allt bra annars med dig denna måndag då? Kram

Svar: har inte påbörjat då jag inte orkat, men vet hur min header bild ska se ut iaf, väntar bara på ett bra tillfälle att fotografera den.
tack sötnos, jadå allt är bra med mig. hur är det själv? kramis
yohanna freakin' svensson ♥