min student del 1

Ahmen gode gud vad min student var lyckat, började morgonen med att ta en dusch. Väckte Jennifer och Alexandra för att de skulle göra mig i ordning, de fixade mig och Alexandra körde mig till bussen. Drog till skolan och lockade Sofis hår och sedan käkade vi lite fruktsallad med handel och våra mentorer. Vi hade fotografering och sedan fotograferade jag med min kamera lite som mingel kan man säga. Efter det gick vi och åt på Terrasen där de serverade Snitzel, stekt potatis och brun sås. Maten var riktigt god och vi minglade runt lite på stan efter och sjöng "vi ska ta studenten bla bla bla", sjukt roligt faktiskt. Sedan drog vi till Bellevy parken och käkade lite tårta m.m, sedan blev det utspark. 
 
Fick massor med grejer de hängde runt min hals och vi åkte flak. Flaket var nog höjdpunkten på hela dagen, vart så himla roligt. Vi sjöng, dansade och skrek. Otroligt kul, sedan åkte jag hem och fick fina presenter och käkade lite smörgårstårta osv. Mysigt, avslutade kvällen med att umgås med Alexandra och Jennifer, spelade lite spel och snackade skit. 
 
Vill bara tacka alla inblandade i min student, lärare, vänner, familj och andra personer på skolan och musiker. Bästa dagen i mitt liv på väldigt länge, trodde inte min student skulle bli rolig faktiskt men den blev de och mycket mera. Kommer sakna skolan, min mentor, mina andra lärare och framför allt mina vänner. 
 
 
 
1
Denise

Grattis till studenten :D

Svar: tackar :D
yohanna freakin' svensson ♥