blogg lista

Hittade värsta blogg listan på en annan bloggerska, snodde den.
mohaha, elakt jag är.. jag vet.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Minns knappt vad jag gjorde igår, men blev glad när jakob ringde mig. yaay

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Satt ute på altanen och chillade.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Hängde upp tvätt. 

Det sista du sa högt:
"men åååååååååh.." typ xD

Det senaste någon sa till dig:
"måste vi ta det nu? kollar på serier" - mamma

Vad har du druckit idag:
Smoothie, mjölk och vatten. 

Vad var det senaste du åt:
Middagsmat, danskt kött eller något. 

Vad var det senaste du köpte:
En grej på apoteket. 

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit och blå. 

Vad är det för väder hos dig nu:
Molnigt si och sådär..

Godaste glassmaken:
Choklad ! 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
men jaaaaaadå, typ musik då. 

Sover du tungt:
Beror på, på kvällen när jag precis har somnat vaknar jag jätte enkelt likandant på morgonen, men mitt i natten sover jag super tungt.  

Drömmer du mardrömmar:
JÄTTEOFTA, senaste tiden. Om monster och mördare. Och drömde senast igår att ja va gravid med en kille jag hatade (vet inte vem han va, ba hatade honom, makes sense.) 

Trivs du med ditt jobb:
Mitt jobb är att vara slav åt alla andra, så nej. hahhahaha 

Favoritklädsel:
Naken.

NEJ JA SKOJA! VA DET FÖR GROVT?! Favoritklädsel: leggings.

Vad ser du om du tittar till höger:
Vägg 

Vad gör dig glad just nu:
väggen till höger. 

Vad ska du göra härnäst:
SOOOOOOOVA 

Höger eller vänsterhänt:
höger. 

Humör just nu:
Irriterad, ledsen och ont i magen.

 

NEJ jag är super glaaaaad. BRA VA? 

Favoritgodis:
godis? vad är det? 

Kläder just nu:
Trosor.. BH.. ONEPEICE :D och strumpor såklart. 

Sommarplaner:
vara arbetslös. yay, fotojobba :D 

Hur många kuddar sover du med:
fyra, för jag är en party myra. 

Morgon eller nattmänniska:
Morgon.. sad but true. :( 

Vad är viktigast för dig:
Mat o pengar (vänner o familj o sånt är ju också rätt najs.)