billiga converse

Googlade runt lite på vart man kan billigast köpa converse då jag är arbetslös och inte har så mycket pengar så hittade jag en sida som heter kidsbrandstore. Dem säljer egentligen barnkläder men bland deras skor hittade jag ett par höga converse i svart i stolek 40, vilket förhoppningsvis passar mig! Dem kostade bara 448kr eftersom dem har värsta rabatten på hemsidan, hur bra och billigt är inte det? Dem kostar närmare 700kr i vanliga fall, så ska nog beställa dem på måndag när jag får pengar om ingen annan köper dem åt mig? ;) Hade ju blivit super glad, hehe. Hade dock velat ha dem vita istället men fanns bara 39,5 och vet inte om de passar mig :( Eller båda två, då hade jag varit lyckligaste flickan i världen. hihiih.
 
De hade väldigt stor rea faktiskt, upp till 50% på allting i hela butiken. Det passar ju verkligen perfekt nu när det är sommar och sina barn kanske vill ha ett speciellt märke, nu när det är rabatt alltså. Hittade hur mycket söta klänningar som helst som jag skulle vilja köpt till Isabella eller Nelly, men plånboken ekar redan så blir ingenting tyvärr. Gillar dock att de har de stora märkerna i butiken så som, adidas, converse och björnborg t.ex. 
 
Ge mig skorna.. :D klicka på bilden för att komma direkt till skorna för 448kr.
 
Om Converse barnkläder - CONVERSE ALL STAR BLACK