Nya iphone skal

För några dagar sen fick jag hem två nya iphone skal till min kära bäbis. Dem var såklart rosa, vilken färg annars liksom? ;) hehe, nej men åter till saken. Jag beställde hem ett hellokitty och ett hel rosa i gummi och jag kan inte riktigt välja vilken av dem jag vill ha så jag byter varje dag för dem är så snygga. Men mitt favorit är nog faktiskt det med hellokitty. Jag beställde skalen från bmskal.se och jag tycker det är ganska billiga skal där, mina två kostade endast 150kr tillsammans och det är ungefär vad ett skal kostar i vanliga fall tycker jag. Dem har ett ganska bra utbud bland sina skal och jag skulle gärna velat beställa flera, och gärna till andra modeller också men då passar dem ju inte min iphone haha! Synd det dock. Direkt länk till hellokitty och direkt länk till de helrosa!
 
Vilket skal på deras hemsida tycker ni är snyggast?
 
8
Elinore

Gud så fina :D
Älskar HK skalet :D <3

Svar: Hihi jag med :D
yohanna freakin' svensson ♥

coffeeandcupcake.blogg.se

Så sött hello kitty skalet va :) ha en trevlig fredag :)

Svar: Detsamma :)
yohanna freakin' svensson ♥

Malin

Hej!

Var gärna med i min tävling i min blogg. Du kan vinna ett presentkort värt 100 kr! :) http://malinkristina.blo.gg/2014/february/tavling-erikas-garderob.html#comment

Svar: Nej tack :)
yohanna freakin' svensson ♥

Evelina

wow, du har en så himla fin blogg!

Svar: Dsm sweeti :*
yohanna freakin' svensson ♥

Mirra - NH och Hoppryttare

Va sött skal!!
Sv: tack så hemskt mycket ♥

Elin Bjurek

Vilken underbar blogg!! Älskar HK-skalet!! :D

Svar: Åh tack sweeti :*
yohanna freakin' svensson ♥

SARA

Hello Kitty skalet var grymt snyggt! :)

Svar: Ja :D
yohanna freakin' svensson ♥

Anita

Sött skal!

Svar: Ja :)
yohanna freakin' svensson ♥