julklappstips till henne

Om sju dagar är det äntligen julafton och jag vet många där ute som inte hunnit köpa några julklappar alls ännu, alltid ska folk göra det i sista sekunden. Så var jag också innan, men i år började jag redan i september konstigt nog. Men det var helt enkelt då jag fick min första stora lön och varför inte börja redan då tänkte jag, nu har jag lagt kanske två, tre tusen på julklappar och presenter men det gör ingenting för har köpt i små omgångar så. 
 
Här är några tips som ni kan köpar till oss tjejer, oavsett om vi är i tonåren eller lite äldre för alla tjejer tycker olika. 
 
 
1. Trangle Teezer Salon Elite Pink Fizz, har en and i love it. Direktlänk
2. Cozy socks har jag nästan själv i alla färger, just love it. Direktlänk
3. Cozy morgonrock, har själv en i ljusrosa och jag älskar den. Direktlänk
4. Ciate nagellack, vill ha det. Direktlänk.
5. Ciate nagellack, vill ha det. Direktlänk.
6. Iphone skal med ögon. Direktlänk.
7. Iphone skal med text. Direktlänk.
8. VS body mist, vill ha. Direktlänk.
9. VS body mist, vill ha. Direktlänk.
10. Mysiga innetofflor. Direktlänk
2
FÖRDOMAR!

HEJ! :D

Tänkte bara kika in och fråga om du har några fördomar! Vore superkul att veta :D

Här är mina :P
https://www.youtube.com/watch?v=YGUfw02L8tw

Svar: Haha du vill bara ha fler visningar på din video, och du. Du har redan lagt denna kommentar hoa mig idag, snyggt att du kopierar och skickar same shit till alla. Kass mannen!
yohanna freakin' svensson ♥

Ella

Åh, du är såå fin!! :D

Svar: Jasså, jag tackar jag tackar :D
yohanna freakin' svensson ♥