new to my phone

Något som stäker ens vardag är nog mobilskal, att kunna byta utseendet med lite färg och även skydd till sina olika outfits. Jag byter skal väldigt ofta, då jag egentligen inte kan bestämma mig vad jag vill ha och ibland tröttnar man ifall man haft skalet länge. Jag gillar både skal som är hårda men även skal man skyddar hela telefonen med. Färger som rosa, lila och möster så som leopard och zebra är väll ingenting ni har missat att jag älskar otroligt mycket? 
 
Därför hittade jag en sida med billiga och även super snygga skal till min iphone babe. Leopardskal är någonting jag länge saknat att äga, och även ett nytt fast sjukt mycket snyggare fodral. Valet för vad jag fick, är väl inte svårt? Såklart, leopard och lila. Älskar dem, drog även hem en tre meters lång iphonesladd, hur praktiskt som helst när man laddar och inte vill sitta vid elutaget om man får ett sms tex. Jag älskar sladden, att ligga i sängen och kunna vända sig om utan att sladden är för kort. Där snacka vi underbart! 
 
Skalet, fodralet och sladden är från iphonefyndet, en sida som har både skal till iphone och samsung. Som nu är de populäraste telefonerna som används på Sveriges och kanske till och med världens telefonmarknad. 
 
Sladd / Fodral / Skal <-- länkar direkt till produkterna hittar ni där. 
 
 
6
caty

otroligt snygga skal, tror jag ska beställa jag med!

Annie

Åh leopardskalet <3

viktoria

jätte snyggt! kolla in min blogg :)

Karin

Åh vad snygga!

sara

nice med 3 meter lång iphone sladd, måste inskaffa så man kan ha telefonen på laddning vart som i rummet :D

Jessica

Riktigt fina skal!